Rockard till shettis

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare anail
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 133
A

anail

Står i begrepp att köpa en rockard till shettis för nöjeskörning. Har tittat på Börjes och shettis-shoppens hemsidor. Skulle gärna vilja ha synpunkter på deras vagnar. Är även intresserad av andra förslag.

Sv: Rockard till shettis

Jag tror att du kan köpa en vagn var du vill idag. Kvaliten är bra rakt över. Tidaholms vagnar har JÄTTE fina och bra. Dom kan du montera ner så du får in dom i en kombi. Jätte bra om man vill tävla.

Sv: Rockard till shettis

Jag har en gammal Börjesrockard som hängt med i alla år. Den är väl avvägd och helt okej att åka i - MEN ofjädrad så man blir helt knäckt av att åka om det guppar och skumpar för mycket! Å andra sidan är konstruktionen enkel, hållbar och det är en helt okej förstavagn.
Både Tidaholms och Roslagsvagnar är fjädrade - men också dyrare.
Se till att du får en SVÄNGEL på vagnen redan från början, så slipper du fixa det efteråt.

:banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: Cattis_E
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
614
Senast: yamyam
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
875
Senast: Mli
·
Hemmet Det står helt still i huvudet, men visst finns det väl ett begrepp för dörrar som har det här mönstret/strukturen? Hade dörren haft...
Svar
7
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka