Roderik-sto - tips på hingst...

Nikkobus

Trådstartare
Hej! Ny i forumet och vill bara kolla lite om tips... Har nämligen ett roderik-sto som är försiktig på hinder (positivt försiktig), hoppar super, bra gångarter, liiiite lågställd, tittig emellanåt, inte jämt. Ett underbart sto i psyke och ridbarhet. Funderar på att betäcka, har funderat på lite olika. Bl à skulle jag vilja veta mer om Singular LS La silla (som jag vet inte är godkänd), men funderar även på Click and Cash... Tipsa mig gärna - hingst med "uppförsbacke" och helt cool (inget tittig)... Någon som vill tipsa eller vill bekräfta att valet av Click and Cash kan vara ett bra val...

Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
545
Avel Hej, Jag har ett sto som efter en olycka ev kommer betäckas. Eftersom det inte var planerat iår behöver jag gärna lite tips och...
Svar
7
· Visningar
2 078
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 523
Senast: Jealle
·
Avel Funderar på att betäcka mitt Hip Hop - Everest sto nästa år. Kanske för tidigt och veta vilka blodslinjer som faller väl ut med hip hop...
Svar
6
· Visningar
1 651
Senast: Concett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp