Rösta fram smileysar till Bukefalos!

Cheeserica

Trådstartare
Nu har Bukefalos-användarna fått måla egna smileysar för att eventuellt byta ut några av de gamla eller lägga till ett par nya. Alla nya bidrag samt de gamla finns nu upplagda på en hemsida där ni alla kan få rösta på vilka ni tycker ska bli Bukefalos nya smileysar.

Betonas skall att detta är bara en rådgivande omröstning och inte en beslutande - i slutändan är det Gunnar som bestämmer.

Mer om reglerna finner ni på omröstningssidan här nedan.

:bump: Klicka här för att rösta! :bump:
 
Haha. Men Elly, om du inte ser någon skillnad på den som var förut och den så spelar det väl ingen roll om det verkligen är samma eller om det bara är en nästan exakt likadan? :smirk:
 
Jag håller med. ;) Och för övrigt är det den som var på forumet tidigare så oroa dig inte... :devil:

/Erica
 
men jag tyckte ju det var den. Men jag har för mig jag såg en som var näääästan likadan förut så :crazy:
 
Man kanske borde ankra den här tråden så att den inte hinner puttas ned för långt? Det blir ju roligare om många röstar. =D
 
Det ligger en ankrad tråd om det inne på senior och förhoppningsvis blir det även en inne på de andre forum-chattarna.

Och du, oroa dig inte vad gäller rösterna. Min mailbox innehåller just nu 170!!!! smileyröstningsmail. ;) Ska bli kul att plöja sig igenom dessa så småningom... :eek:

/Erica
 
vad kul, nu har jag också röstat. får bara hoppas att alla andra tycker lika som mej ;) :devil:
 
Så bra. =)

Wow. 170 röster. :eek: Men oj vad jobbigt det måste bli att sammanställa rösterna. =/
 
Det är över 230 nu...

Och JA, det är jättejobbigt att sammanställa, ångrar nästan att jag erbjöd mig. *suck* :crazy: Ingen som kan knepa ihop ett program som söker igenom alla mail och sammanställer informationen..?

/Erica
 
Ja, jag förstår att det måste vara jättejobbigt. =(
Om du frågar på Datorer kanske någon kan fixa ett sådant program? Annars kanske man skulle kunna dela upp rösterna på något sätt så att rösträkningen sköts av flera personer?
 
Förlåt, någon hade varit och rotat i vår garderob (där servern står) och lyckats komma åt ADSL-sladden så internet blev urkopplat i några timmar. Nu ska det fungera att rösta igen, ber om ursäkt för krånglet. :crazy:

/Erica
 
Tack, det var snällt. Det kommer bli alldeles för många mail för att sammanställa för hand, så man måste nog ha ett program. En väldigt snäll kompis till min lillebror (nåja, jag känner honom lite också) var så vänlig och erbjöd sig att skriva ett. :eek: :): Fast han sa att jag lika gärna kunde göra det, jag borde ha den kunskapen (vi hade datalektioner tillsammans tidigare). Hihi, ja, kanske det. Kan hända att jag provar. :D

/ERica
 
Jag klarade det!!! Det här är otroligt, jag har inte programmerat på ganska exakt ett år, och jag behövde bara två timmar på att göra ett helt ok fungerande program som ger precis de resultat jag vill ha. :): Så nu är det bara att rösta på!

/Erica
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp