Rösta på fem nya smilies

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag kommer nedan lägga in fem nya förslag på nya smilies.
Två förslag från den gamla tråden är redan inlagda.
https://www.bukefalos.se/threads/nya-smilies.1500669/

De två från den tråden som jag fortfarande är osäker på lägger jag in igen i denna så jag kan jämföra lite.

Alla användare kan och bör rösta upp de ni gillar med hjälp av upp-pilarna till höger i inläggen.

Ni får gärna kommentera de olika smilisarna, om det exempelvis är några ni tycker absolut inte skall läggas in eller om det är någon som måste med.
 
Jag vet inte om denna är hand på panna eller någon som försöker inte se något läskigt/äckligt/etc och har handen framför ögonen typ. Lite förvirrande.

Det jag kan sakna är någon av denna typ: 🙈 Utan att behöva vara en apa :D
Lite typ skämmas med händerna för ögonen, men glatt ändå. Känns inte riktigt likadant som :o, som är rätt neutral i om man är glad eller inte.

För övrigt om de nya så är :jawdrop: och :eek: rätt likadana tycker jag. Men jag har inget emot det 🤷‍♀️
 
Upvote 0
Denna däremot saknas även bland de vanliga emojisarna, den enda jag kan komma på är en emoji (zzz) som jag inte ens hittar just nu :rofl: den här är lite mera personlig/gullig. Som med :up::down: (som för övrigt är väldigt fina och mera personliga än de från mobilens vanliga emojis)
 
Upvote 2

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kommer nedan lägga in tio förslag på nya smilies. Alla användare kan och bör rösta upp de ni gillar med hjälp av upp-pilarna till...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 901
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 572
Senast: Hedinn
·
  • Fråga
Bukefalos Då många fortfarande verkar gilla de gamla smiliesarna, tänkte jag låta er rösta på vilka av dem som är viktigast för er. Alla...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 224
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp