Rött våffeljärn

Kilauea

Trådstartare
Vet nån om det finns röda dubbla våffeljärn? OBH Nordica hade ett förut, men det har utgått. Har googlat och googlat men ingen lycka. Sambon önskar sig ett dubbelt i julklapp och vi har andra hushållsmaskiner i rött så det vore en önskan att det matchade.
 
Vet nån om det finns röda dubbla våffeljärn? OBH Nordica hade ett förut, men det har utgått. Har googlat och googlat men ingen lycka. Sambon önskar sig ett dubbelt i julklapp och vi har andra hushållsmaskiner i rött så det vore en önskan att det matchade.
Hej,
Jag verkade ha mera tur när jag letade på nätet, det ser ut som de endast finns i 2 fysiska butiker, Elon Uddevalla samt Elon Umeå. Har du tur så finns det kanske en snäll bukefalist på dessa orter ?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 890
Senast: Pyrran
·
Övr. Hund Lugn allihop - jag är absolut inte intresserad av att skaffa något sådant! Sambon kom hem och berättade att en till honom ytlig bekant...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 331
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Jag avskyr att inte kunna somna trots att jag känner mig avslappnad och är trött. Alltid varit avundsjuk på dom som kan somna på två...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 449
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp