Roliga bilder och memes om katter!

76C3C6EE-057C-4A7A-A7C9-C69457C8CAFB.jpeg
 
Haha, den skulle jag behövt på senaste samverkan. Jag provade att stänga in mig i ett annat rum men då satt katterna utanför och ylade så de andra på mötet undrade vad jag höll på med. Öppnade dörren och hade katter som traskade runt över tangentbordet. Det var ett.. intressant möte :angel:

Isis kom in och VRÅLJAMADE när jag pratade med VC för att förnya recept nu i veckan. Hen jag pratade med skrattade lite :rofl:
 
Haha, den skulle jag behövt på senaste samverkan. Jag provade att stänga in mig i ett annat rum men då satt katterna utanför och ylade så de andra på mötet undrade vad jag höll på med. Öppnade dörren och hade katter som traskade runt över tangentbordet. Det var ett.. intressant möte :angel:
Den bilden fick mig att tänka på den här videon:


Sen kan ja tänka mig att det inte är helt lätt för andra heller. 😅😂
 
Det där hände faktiskt oss förra sommaren. Katten kom stolt med ett byte - en grillad chorizo :o. Tyvärr fick han inte smaka nåt för hunden upptäckte den :p. Och vi låtsades som ingenting :angel: .
Vår katt var helt omöjlig på att stjäla mat från grannarna för några år sedan. Kom hem med allt möjligt smaskens som lämnats framme ute (inkl hela förpackningar med t ex skinka). En granne berättade att han snott på hennes diskbänk (men han är ju så söt ...). Oftast hade vi ingen aning om varifrån han hade fått sakerna och i något fall kan en oskyldig tax fått skulden. Han kom även hem med påsar med kattgodis. Genom operation dörrknackning fick vi veta att en av grannarna hade vikt sig dubbel av skratt när han försökte få ut en stor påse med kattmat genom deras kattlucka ... Nu släpar han mest hem sorkar och fasaner.
 
Vår katt var helt omöjlig på att stjäla mat från grannarna för några år sedan. Kom hem med allt möjligt smaskens som lämnats framme ute (inkl hela förpackningar med t ex skinka). En granne berättade att han snott på hennes diskbänk (men han är ju så söt ...). Oftast hade vi ingen aning om varifrån han hade fått sakerna och i något fall kan en oskyldig tax fått skulden. Han kom även hem med påsar med kattgodis. Genom operation dörrknackning fick vi veta att en av grannarna hade vikt sig dubbel av skratt när han försökte få ut en stor påse med kattmat genom deras kattlucka ... Nu släpar han mest hem sorkar och fasaner.

Kom osökt på att tänka på denna! Alltså din katt måste vara en legend värd en egen bok. :D
Mjeeow.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
414
Senast: ufot
·
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
517
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
33
· Visningar
2 703
Senast: Luff
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 606
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp