ROLIGA dataspel

Modest

Trådstartare
Sjuk igen.. :(

Så nu vill jag ha tips på roliga dataspel för en 15-åring, behöver absolut inte vara hästrelaterat, helst något annat faktiskt.

Snälla? :angel: :bow:
 
Sv: ROLIGA dataspel

Hmm, jag funderar på det, men jag är så kass på sims :p
Och det kräver väl rätt mycket av datorn? :D
MER TIPS :banana:
 
Sv: ROLIGA dataspel

Jag fastnade för ett spel som hette desperados för länge sen. Tyckte det var väldigt kul ^^ ett western spel typ, inte nått med hästar att göra, man bara rider lite på dom ibland.. annars ska man klara alla uppdrag och det är en del skjutande ;)
 
Sv: ROLIGA dataspel

Jag har haft det också, men jag tyckte inte att det var så kul..
Mer? :D
 
Sv: ROLIGA dataspel

Oooh!
Finns ju hur mycket som helst :D

De jag spelar är iallafall..
Guitar Hero 3, Counter-Strike, Black and White 2, Age of Empires (vilken som), Heroes of Might and Magic (vilken som), Theme Hospital, World of Warcraft, Vanguard, Diablo 2 (LoD), Starctaft (Brood War).. Beror ju helt o hållet på vad du tycker är kul!:)

Vissa av ovanstående har jag spelat sen jag var tio eller så;)
 
Sv: ROLIGA dataspel

Ja, extremt beroendeframkallande, så en liten varning är på sin plats, testa på egen risk! :rofl::D
 
Sv: ROLIGA dataspel

Japp...Man är en nyinflyttad hemmafru på Wisteria Lane, får uppdrag att göra och så ska man sköta blomrabatterna och hjälpa dom andra hemmafruarna som syns i serien!
 
Sv: ROLIGA dataspel

Alltså onlinespel eller vanligt?
Vad heter det?
Finns det på svenska?

Frågebombning :angel: :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 308
Senast: lil-sis
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 198
Senast: Acto
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 637
Senast: SiZo
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 250
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp