"Roliga" historier på Facebook?

alazzi

Trådstartare
Vet inte om det är samma i Sverige, men jag får upp s.k. "roliga" historier i högermarginalen på min FB. Både på tyska och på engelska. Fattar inte grejen. Vad är det för vits med att få folk att läsa dessa värdelösa historier? Reklam? Betalt per klick?
 
Vet inte om det är samma i Sverige, men jag får upp s.k. "roliga" historier i högermarginalen på min FB. Både på tyska och på engelska. Fattar inte grejen. Vad är det för vits med att få folk att läsa dessa värdelösa historier? Reklam? Betalt per klick?
Ingen aning. Aldrig sett på min facebook. Längst till höger har jag "kontakter".
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 323
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 980
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp