Roliga och fina inköp till hemmet

Islandshästryttare

Trådstartare
Har ni något roligt eller fint ni har köpt till hemmet? Jag köpte den här fina vattenkokaren :love: när min gamla gav upp som hade hängt med i ca 20 år. . Kunde inte motstå denna, ville ha en mindre vattenkokare än den jag har och denna tyckte jag var så himla fin, älskar mumintrollen Har ni något fint att dela med er av som ni har köpt? kan ju även vara sånt ni har köpt för längesen såklart, måste inte vara nyköpt.
adexi-mumi-romance-elkedel-0-8l-19130001-42685-1.jpg
 
FB_IMG_1612384337561.jpg

Den här vasen köpte jag i höstas.
Letade efter något som kunde ge lite insynsskydd i ett fönster och denna modellen passade perfekt. Funderade ett tag på att köpa en med mer neutralt utseende men insåg att jag skulle ångra mig om jag inte valde denna istället.
 
Har ni något roligt eller fint ni har köpt till hemmet? Jag köpte den här fina vattenkokaren :love: när min gamla gav upp som hade hängt med i ca 20 år. . Kunde inte motstå denna, ville ha en mindre vattenkokare än den jag har och denna tyckte jag var så himla fin, älskar mumintrollen Har ni något fint att dela med er av som ni har köpt? kan ju även vara sånt ni har köpt för längesen såklart, måste inte vara nyköpt.
adexi-mumi-romance-elkedel-0-8l-19130001-42685-1.jpg
Fick en precis likadan av min Sambo i julklapp 😍
 
Fick en precis likadan av min Sambo i julklapp 😍


Funkar den bra? Får väl erkänna att jag gick mer på utseende än att jag researchade användbarheten så mycket vilket är ganska olikt mig. Normalt sett brukar jag läsa ett antal tester med jämförelser om jag ska köpa någon pryl till hemmet. Men denna föll jag pladask för. :love: Dessutom letade jag efter en röd eller en med röda inslag för att det skulle passa bra i vårt nya kök, vi har precis flyttat.
 
Funkar den bra? Får väl erkänna att jag gick mer på utseende än att jag researchade användbarheten så mycket vilket är ganska olikt mig. Normalt sett brukar jag läsa ett antal tester med jämförelser om jag ska köpa någon pryl till hemmet. Men denna föll jag pladask för. :love: Dessutom letade jag efter en röd eller en med röda inslag för att det skulle passa bra i vårt nya kök, vi har precis flyttat.
Den är bra, håller värme länge efter att man har kokat upp den första gången 😊 Har väldigt mycket med mumin här hemma vill jag lova, både koppar, glas och annat :angel::angel:
 
Kan ej ha katt i huset jag bor i nu. Saknad av katt, iallafall i sängen så kan sova bättre gjorde jag köpte ett av märkligaste på länge. Joy For All katt från Hasbro dvs. terapi robotdjur, funkar bra men ersätter inte äkta katt (som jag får träffa ibland iallafall :love:)
20210203_223532.jpg
 
Kan ej ha katt i huset jag bor i nu. Saknad av katt, iallafall i sängen så kan sova bättre gjorde jag köpte ett av märkligaste på länge. Joy For All katt från Hasbro dvs. terapi robotdjur, funkar bra men ersätter inte äkta katt (som jag får träffa ibland iallafall :love:)
Visa bifogad fil 64280
Sådana där har de köpt in till ett äldreboende i närheten och de är förvånansvärt verkliga! En som går runt med sin hund hela tiden i rullatorn och visar stolt upp sin duktiga voffs :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 342
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
375
Senast: miumiu
·
Övr. Djur Vi har under många år haft råttor som sonen älskar. Han matar dom gärna och varje morgon går han dit direkt och varje kväll säger han...
2
Svar
23
· Visningar
2 501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp