Roliga spel! xD *tipsa*

K

Kryptonit

Tycker det är dax med en liten speltråd, där man kan försöka "bräcka" varandras rekord. Eller mest bara tipsa om en massa roliga spel..

Ja, jag har tråkigt och vill ha tips på roliga spel, gärna som man blir beroende av. :angel:
Var beroende av Svt's spel man var en ekorre och skulle samla nötter. ;)
 
Sv: Roliga spel! xD *tipsa*

Problemet är ju det där att man fastnar i WoW. Just nu har jag en svacka, vet dock inte hur länge den håller sig. Men annars har jag spelat helt klart mer än vad som är nyttigt. :p
 
Sv: Roliga spel! xD *tipsa*

Pffff, strunta i wow, spela Lord of the rings online istället! Mer moget folk där än wow ;p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 255
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 824
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 912
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 623
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp