Roliga ställen att ha sex på

Intressant att det finns människor som inte har några problem att utsätta sina medmänniskor med sitt sexliv. Undra hur roligt det är för en person att råka komma på någon som har sex, speciellt om det råkar vara ett barn som kommer på någon.
Var exakt i tråden ser du att nån har uttalat att de vill visa sitt sexliv?? Seriöst?

Ja, jag har haft massor av sex på ställen utanför sovrummets väggar. Men aldrig att jag velat eller ens trott att jag skulle kunna riskera att bli sedd. Det har heller aldrig hänt.
 
Var exakt i tråden ser du att nån har uttalat att de vill visa sitt sexliv?? Seriöst?

Ja, jag har haft massor av sex på ställen utanför sovrummets väggar. Men aldrig att jag velat eller ens trott att jag skulle kunna riskera att bli sedd. Det har heller aldrig hänt.

Jag kan tänka mig att tanken kommer upp utifrån tips i tråden om motorhuvar på bilar, kyrkogårdar, spårvagnar och hissar tex ?
 
Det känns som den här tråden spårat ur och sidospåret borde höra hemma i en egen tråd. Har scrollat igenom hela tråden för att se om det fanns fler platser än de som nämndes i början av tråden (innan det började spåra ur), som andra tyckte om att ha sex på, istället har jag scrollat igenom sida efter sida om annat.

Tycker på ett sätt att det är synd, då det hade varit enklare att hitta förslag/idéer om de inte drunknade i andra inlägg, samtidigt kan jag förstå att det är ett ämne som kanske upprör vissa och därför de inläggen kommer fram.

För mig personligen, som har väldigt få upplevelser av sex är det rätt spännande att läsa om platser andra har varit på när de haft sex. Inte för att jag själv kanske skulle göra det på just den platsen, men tycker ändå det är intressant att bredda vyerna lite eller vad man ska skriva i brist på bättre ord.
 
Men det


Jag kan tänka mig att tanken kommer upp utifrån tips i tråden om motorhuvar på bilar, kyrkogårdar och hissar tex ?

Haha, den här tråden fick mig att tänka på ställen jag haft sex på och ett av dem var just en hiss. Risken att bli upptäckta vid just det tillfället var i princip obefintlig. Samma sak när jag hade sex utanför en bil(dock inte på motorhuven). (Kyrkogård har alltid varit otänkbart.)

Hiss behöver inte betyda hissen på IKEA en lönehelg, motorhuv behöver inte betyda på parkeringen utanför.
 
Haha, den här tråden fick mig att tänka på ställen jag haft sex på och ett av dem var just en hiss. Risken att bli upptäckta vid just det tillfället var i princip obefintlig. Samma sak när jag hade sex utanför en bil(dock inte på motorhuven). (Kyrkogård har alltid varit otänkbart.)

Hiss behöver inte betyda hissen på IKEA en lönehelg, motorhuv behöver inte betyda på parkeringen utanför.

Jag tror dock säkerligen att du kan se en logik i det hela oavsett enskilda minutiöst bedömda och planerade tillfällen ?
 
Jag tror dock säkerligen att du kan se en logik i det hela oavsett enskilda minutiöst bedömda och planerade tillfällen ?
Inte dentaku men jag kan svara ändå.

Ja, logiken är glasklar.

Min kk bodde många mil bort. Vi sågs vid gemensamma resor eller dito uppdrag i organisationslivet. Vi hittade ostörda ställen på mängder av platser. Platser där vi helt säkert kunde vara ostörda. Men eftersom våra sovrum låg många mil bort och vi inte sågs hemma hos varann så blev det lite av en sport att hitta bra ställen. Var det kallt eller regnigt så blev det bilen eller på ställen där vi kunde vara ostörda. Handikapptoaletter är spaciösa och funkar utmärkt. Med låst dörr - vem skulle kunna se oss? Skogsbilvägar som leder till vändplatser mitt ute i skoen och i mörker - vem skulle hitta oss?

Det känns mest som den här tråden har spårat ut i moralpanik och lösa antaganden.
 
Inte dentaku men jag kan svara ändå.

Ja, logiken är glasklar.

Min kk bodde många mil bort. Vi sågs vid gemensamma resor eller dito uppdrag i organisationslivet. Vi hittade ostörda ställen på mängder av platser. Platser där vi helt säkert kunde vara ostörda. Men eftersom våra sovrum låg många mil bort och vi inte sågs hemma hos varann så blev det lite av en sport att hitta bra ställen. Var det kallt eller regnigt så blev det bilen eller på ställen där vi kunde vara ostörda. Handikapptoaletter är spaciösa och funkar utmärkt. Med låst dörr - vem skulle kunna se oss? Skogsbilvägar som leder till vändplatser mitt ute i skoen och i mörker - vem skulle hitta oss?

Det känns mest som den här tråden har spårat ut i moralpanik och lösa antaganden.

Men du... ja den har verkligen spårat när du svarar mig med denna redogörelse 🤔
 
Jag tror dock säkerligen att du kan se en logik i det hela oavsett enskilda minutiöst bedömda och planerade tillfällen ?

Inget av de tillfällen jag nämnde var det minsta planerade. Men naturligtvis hade vi gjort en bedömning av risken att bli upptäckta, det gör nog de flesta som har sex där någon eventuellt skulle kunna se dem. Oavsett om man vill eller inte vill bli upptäckt.
 
.
Men att människor kan höra behöver man väl ändå inte ta hänsyn till?
Det beror väl på när och var. Ljudet av andras sex i bakgrunden är väl obekvämt i många sammanhang. Redan att stå i toakö medan det pågår sex bakom toadörren är väl sådär.

Om det är lyhört så att grannars sex hörs, får man däremot bara hantera det, tycker jag. Det vore trist om alla i lyhörda gamla hus gick i celibat.
 
Jag har hakat upp mig lite på att det skulle vara så himla messy, äckligt, att man lämnar spår efter sig osv när man har sex på toaletter eller andra utrymmen som nyttjas av andra. Varför gör man det antagandet? Alla över 15 år kan väl kontrollera sig lite i alla fall, och sex är väl så mycket mer?
 
.
Det beror väl på när och var. Ljudet av andras sex i bakgrunden är väl obekvämt i många sammanhang. Redan att stå i toakö medan det pågår sex bakom toadörren är väl sådär.
Det är väl mest irriterande att det tar tid att få tillgång till toan... Men jag syftade på att ha sex hemma. Sommartid är fönstrena öppna och inte går jag och stänger så fort jag blir lite sugen.
 
Jag har hakat upp mig lite på att det skulle vara så himla messy, äckligt, att man lämnar spår efter sig osv när man har sex på toaletter eller andra utrymmen som nyttjas av andra. Varför gör man det antagandet? Alla över 15 år kan väl kontrollera sig lite i alla fall, och sex är väl så mycket mer?
Ja, det där äcklet fattar inte jag heller.

Jag vill bara slippa tvingas in i den ofrivilliga voyeurens roll. Det är allt.
 
Det är väl mest irriterande att det tar tid att få tillgång till toan... Men jag syftade på att ha sex hemma. Sommartid är fönstrena öppna och inte går jag och stänger så fort jag blir lite sugen.
Hemma är inte offentlig plats. Där är det den som råkar höra som har ansvar för gränser och diskretion.

Sex på en toa i en miljö där det kan bli kö, skulle jag rakt av tolka som en sorts exhibitionism om jag hörde det.
 
Hemma är inte offentlig plats. Där är det den som råkar höra som har ansvar för gränser och diskretion.

Sex på en toa i en miljö där det kan bli kö, skulle jag rakt av tolka som en sorts exhibitionism om jag hörde det.
Ja står det folk på kö så är det rätt respektlöst på flera sätt. Annars är väl toaletter ett rätt vanligt ställe, både för ensamma stunder och tillsammans med andra. Vanligare än man tror på arbetsplatser t ex.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 937
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 814
Senast: Görel
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 294
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp