Rosa grimma +grimskaft

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 2 460
D

diny

Har suttit och letat efter en så sockersöt grimma i rosa som möjligt. Hellst i en skrikig rosa för jag ska ge bort som en skämt present till syrran som hatar rosa och rysch och pysch.

Det verkar som om rosa är ur mode för har inte hittat någon än.

Sv: Rosa grimma +grimskaft

skulle satsa på Globen horse show eller Skandinavium/Götebogr. eller andra mässor. de har allt..annars kan du ju sätta ut annons.. vad ska det va för storlek... det e ju lättare att hitta en till shelttis än i full tex..

//Malin

Annars kan du ju köpa rosa flufftyg och sy ludd (nackludd, nosludd, sidostyckesludd, grimskaftsludd kanske vore nåt?) och sätta på en svart grimma :angel:
Och fixa lite fint glitter med förstås. Kanske rosa-glittrigt flufftyg :idea:

Storleken är cob (islänning). Att "dekorera" grimman var en bra ide. Sätta lite vita brodyr volanger, teddyfluff och glitter. Kanske blir en julklapp då? :devil: Undrar dock vad jag skulle få nästa år :( .

jag har för mig att Event hade sånna, förut iaf. möjligt att dom finns kvar fortfarande. annars har väl Willab men de kanske bara finns i ponny för de e dom kids grejerna eller va de heter :p men de e med småponnysar på nosgrimman och insytt ludd på nos och nacke!

På citygross hittar du rosagrimma med ludd och så är det snobben och skrutten på (Rattfylla stolt ägare av sådan)

Jag har oxå för mig det! För när jag praoade på våran hästaffär här hos oss så minns jag att jag beställde ett rosa flugpannband till en kompis, och att de hade samma grimmor och grimskaft!

Ska ta å kika upp det! *hoppar till högen med de ca 25 häst-katalogerna!*

event har/hade chockrosa med svarta "kanter"
i urmysigt material förresten :love:

köpte min på Horse Store, det är den på bilden men på riktigt är den super rosa, har självklart matshande grimskaft, jag kommer aldrig bli vuxen :p

Hansbo har en rosa grimma, som det står "SMART" på men vit text.
Den är jättesöt! :D :) Såhär ser dom ut:

1285.JPG

Kaias Hästsport håller på att göra en webshop, men grimmorna har ännu inte hunnit fyllats på där. Det finns gula "Envis" grimmor, rosa "Smart" grimmor och blåa "Vältränad" grimmor, från shettis till full. Har hört det rykas om att många i stl. full dock har börjat sälja slut/är slutsålda, men de får ju in nya grejor hela tiden i butiken, så kolla om dom inte kan ta hem en rosa grimma åt dig! Ring, så får du snabbast svar. Tel.nr står troligen med på hemsidan www.kaias.se
testa och söka på gulasidorna eller eniro, eller hitta.se annars.
Dom är jättetrevliga där, bra service!

På City Gross? menar du då mat/all affärer City Gross eller vadå? :crazy: Det ända jag vet är att på Citry Gross i mantorp säljer dom hästgodis

Citygross i Växjö är ju gamla Eko så alla andra avdelningar med kläder, trädgårdsmöbler och allt sånt är ju kvar så även hästavdelningen.

diny skrev:
Storleken är cob (islänning). Att "dekorera" grimman var en bra ide. Sätta lite vita brodyr volanger, teddyfluff och glitter. Kanske blir en julklapp då? :devil: Undrar dock vad jag skulle få nästa år :( .
Skulle jag få en sådan grimma skulle jag bli överlycklig :o
Jag älskar glitter m.m :love: :love: :love:

Åååh, vill ha en sån grimma. Vill ha både vältränad, smart o envis. Finns det inte söt eller nåt också? :love:
Vart säljs dom?

Till Solvira & Murray som undrar vart grimmorna säljs: Jag har ju redan svarat i det inlägget där jag la in bilden på grimman! Grimmorna kommer från Hansbosport, och jag vet att Kaias Hästsport säljer dom, dock så har jag hört att i princip alla deras de grimmorna i stl. full är slut, men hör med dom - de kan säkert ta hem fler, eftersom de tar hem nya saker med jämna mellanrum. Personalen på Kaias är jättebra! :)

Kolla annars med andra som är återförsäljare för Hansbosports produkter, de kan säkert ta hem grimmorna åt er.

Lozzan skrev:
På City Gross? menar du då mat/all affärer City Gross eller vadå? :crazy: Det ända jag vet är att på Citry Gross i mantorp säljer dom hästgodis

Undrade det oxå, blev lite förvirrad...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 217
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 848
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 803
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen... 2
Svar
24
· Visningar
2 503
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka