Rosa Microvågsugn

Inte_Ung

Trådstartare
1190691095.jpg


Jag kunde bara inte låta bli.
Någon som får några associationer?
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Jag tänker på hon som ringde säljaren och klagade om att hon inte beställt en blå micro,som hade skyddsplasten på.
 
Sv: Rosa Microvågsugn

1190691095.jpg


Jag kunde bara inte låta bli.
Någon som får några associationer?

Jag är inget fan av rosa. Och så finns det rosa och så finns det rosa...det där var verkligen fulrosa :crazy:

Min första tanke är hur många 10-åriga flickor behöver en Micro på rummet?
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Jag är inget fan av rosa. Och så finns det rosa och så finns det rosa...det där var verkligen fulrosa :crazy:

Min första tanke är hur många 10-åriga flickor behöver en Micro på rummet?

Totalt horribel. Ännu värre om jag föreställer mig ett kök där den passar in stilmässigt. :yuck: Välkommen till Barbie-helvetet, köket som styrs av små älvor och där det bara serveras cupcakes med glitter på.
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Totalt horribel. Ännu värre om jag föreställer mig ett kök där den passar in stilmässigt. :yuck: Välkommen till Barbie-helvetet, köket som styrs av små älvor och där det bara serveras cupcakes med glitter på.

Du glömde enhörningarna som bajsar regnbågar! :rofl:
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Behöver bläckis en ny micro kan jag definitivt tänka mig att bidra med en slant till den blåa. För sakens skull. :)
 
Sv: Rosa Microvågsugn

STOPP köp inte! Åtminstone inte innan du krävt garantier på att den faktiskt ÄR rosa. Det fuskas en jävla massa med plast i den där branschen. :meh:

Puh, vilken tur att jag såg tråden så att du slapp bli besviken ... :)
 
Sv: Rosa Microvågsugn

Hade varit mycket roligare om den hunnit bli 20 sidor innan du hittade den.

Hur mår den icke blåa micron? Den är väl gammal nu?
 

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: em76
·
Tjatter Apropå diskussion i en annan tråd. Vad innebär det att vara kvinnlig eller manlig? Om någon beskrev "hon verkar väldigt kvinnlig"...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 442
Senast: Milosari
·
  • Artikel
Hästnyheter För en månad sedan hängde OS-satsningen på en skör tråd för australienska Shane Rose efter att ryttaren deltagit i en maskeradhoppning i...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp