Rosemond Hill Collection?

Zanuzzi

Trådstartare
Hej buke!

Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love:

Men spelet funkar inte som det ska :( Det stänger av sig, går inte att spara och jag kan inte komma längre än till andra tävlingen för då hänger det sig helt.

Jag har googlat lite och sett att det finns ett annat spel som heter "Let's Ride! The Rosemond Hill Collection" som kom ut några år senare. Eftersom det är ett yngre spel hoppas jag att det funkar bättre.

Men vad är det för något? Är det Arvet från R H + något mer, eller är det något helt annat?

Tacksam för svar :bow:
 
Sv: Rosemond Hill Collection?

Let's Ride! The Rosemond Hill Collection contains three Rosemond Hill games: The Legacy of Rosemond Hill, "Competitions at Rosemond Hill" (an expansion pack of sorts, previously unreleased), and "The Diamond Mystery in Rosemond Valley". Players will choose horses, take care of them, practice for competitions, compete in show jumping, race in steeplechase and cross-country events, create their own characters, and solve mysteries.

The Legacy of Rosemond Hill är samma. Competitions at Rosemond Hill har jag spelat förr, tyckte dock att den var skittråkig. The Diamond Mystery har jag inte spelat.
 

Liknande trådar

Fritid Någon datorkunnig här? Jag har köpt det underbara gamla Arvet från rosemond hill. Det är från 1998, min dator från 2010 men...
Svar
17
· Visningar
4 425
Senast: labb
·
Relationer Som rubriken lyder. Varit ihop med min gubbe i snart ett år, han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Det som inte funkar i...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
18 260
Senast: tott
·
Tjatter Nu när årets julkalender kört igång blev jag påmind om ett datorspel med Barna Hedenhös som vi spelade mycket när vi var små, var...
Svar
1
· Visningar
1 363
Senast: Riley
·
T
IT & mobiler Hej! Jag spelade Arvet från Rosemond Hill för väldigt länge sen, (världens bästa hästspel måste jag tillägga) och nu har jag fått låten...
Svar
8
· Visningar
3 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp