Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Ingen som vill säga något om mina bilder och hund??????
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Fin rottis du har :)

Våran lilla har vuxit ngt otroligt hon med men hon är otroligt envis. Har börjat springa åt andra hållet när man ropar på henne. Men kommer om man springer ifrån henne med en jädra fart :p
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Min lilla tjej växer också mycke.
Men nu har hon varit sjuk. Öron inflammation och rejält sken dräktig.
Hon har ätit penselin + öron droppar. Nu får hon medesin mot skendräktigheten.
Har nu fått det i 5 dagar. Är nu en helt annan hund. Pigg och lekfull igen. Förut bara hon ville sova och var nerstämd. Så nu är det fart igen

Lyder mycket bra. Är bara vid möte av andra hundar som hon är jobbig. Inkallning är hon gör bra på.
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

KUl???? eller jga har också hund vem ör du då?
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Hej!

Jag kan inget om hur en rottis "ska" se ut men jag gillar verkligen ansiktet på din hund. Så uttrycksfullt på något sätt... Ser verkligen nöjd och godmodig ut!
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Vad är det hon får för skendräktigheten?
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Hon får ett hormon preparat som de ger mot skendräktighet. GALASTOP Dyra droppar, 500kr för 3,6 ml i 6 dagar. men mycket eftektivt.
Jag har använt det till alla tikar som fått så kraftig skendräktighet så de går in för att få ungar.
Jag har otur med tikar med detta.
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Hej!

Jag kan inget om hur en rottis "ska" se ut men jag gillar verkligen ansiktet på din hund. Så uttrycksfullt på något sätt... Ser verkligen nöjd och godmodig ut!

Tack
Jag har inte ställ ut henne. Men hennes syster blev 2 o 3 på My Dog. Dom är inte så lika. Så då har väl inte min någon schans
 
Sv: Rottweiler 10 mån Nya fina bilder

Du har en jätte fin hund,snälla ögon.
Här kommer en bild på min 11 månader.
th_IMG_0925.jpg


th_IMG_0929.jpg
 

Liknande trådar

Hästvård I mars månad hittade jag min häst ståendes på tre ben i boxen. Vi hade ett rent helvete med veterinären då jag, som vanligt, fick en...
2
Svar
32
· Visningar
10 062
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/detail?.dir=/1589re2&.dnm=9242re2.jpg&.src=ph...
Svar
10
· Visningar
1 224
Övr. Hund Min tik är nu 9 månader. Väger 37 kg 58 i manken 60 över rumpan. Är en snäll och go liten vovve Är mycket lydig. Kan sitta kvar...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/2607re2...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp