Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ganska nyligen köpt en åring efter honom, undrar om det finns någon mer här ute som har en avkomma efter honom? Vore roligt att veta lite om dom, hur de är att rida och så.
Jag har en Royal avkomma i stallet, han är alltså inte min häst. Han har ett bra steg och bra extriör. Han är lite känlig för hjälper och tyvärr lite sadeltvång. Men han är en häst som alltid gör sitt bästa. Skulle gärna rida honom. Hon som äger honom tävlar medelsvårdressyr med honom.
Jag äger därimot en häst efter Erbstein som oxå är efter Kaliber, din hästs farfar. Jag har även ridit flera kaliber avkommor. Jag ÄLSKAR hästar som har Kaliber i blodet! De är ofta väldigt kloka. Och för att inte tala om den mörkbruna färgen de brukar få. De är positiva till arbete och många är bra allroudhästar. Kaliber har ju lämnat både bra dressyr och hopphästar efter sig. Tyvärr tog de bort honom för några år sedan.
Har ett sto Royal-Uttini. Snäll att handskas med men har mycket humör vid tex lastning, borstning, skoning, sadling. Hon ät iaf av modren modell nätt och vacker ngt inåttåad vä fram. Har endast tävlat LB d än så länge men siktar på L:a
o 1,20 hopp ev fält. kort finns på min hårddisk om du är intr.
Hästnyheter Med sju hästar och ett varmt hjärta gör den lilla norrlandsklubben stordåd. Senioren Inez, 102, hör till dem som får superkrafter hos RK...
IT & mobiler Ja vi har väl mest tänkt bilder där man inte kan identifiera personer :) men om man kan drt, får man inte använda dem med tillstånd? Om...
Hästmänniskan Nope! Då hinner jag inte hem över dagen. Tar hela dagen att köra. Kommer behöva göra klart affären, lasta och åka hem.
Jag har en helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.