Bukefalos 28 år!

Royal Canin's Encyklopedi

Vitsippan

Trådstartare
Royal Canin\'s Encyklopedi

Har i många år varit trogen Royal kund, och de har ju givit ut en Encyklopedi om hundar i 4 delar. Men de klantiga butikerna jag handlar hos har alltid lyckats "glömma" att ge mig dem :mad:. De finns heller inte att få tag på direkt hos Royal (jovisst - om man vill köpa dem!) Den enda boken jag har fått är del 3. Nu undrar jag om det är någon som har del 4 som skulle vilja byta med mig? Min bok (del 3) är helt ny - jag har inte läst den. Skriv till mig i så fall.
 
Re: Royal Canin\'s Encyklopedi

jag har mina ute till salu,alla 4.
 
Re: Royal Canin\'s Encyklopedi

Det är nog ingen större förlust. Det är ruskigt mycket fel i rasbeskrivningarna på många raser i de där böckerna. :crazy:
 
Re: Royal Canin\'s Encyklopedi

Tänkte precis nämna det! Boken är väldigt dålig, med tanke på alla fel som finns i rasbeskrivningarna. :smirk:
 
Re: Royal Canin\'s Encyklopedi

är helt enig idet faktisk.
mycke fel skrivet,
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 110
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 074
Senast: Wille
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 085
Senast: zassoo
·
Skola & Jobb Visste inte om jag skulle skapa en tråd eller dagboksinlägg.. men jag behöver en vänlig input på detta. Vi har en ny tjej på jobbet...
2
Svar
23
· Visningar
2 759
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp