Royne Zettermans träns

Sv: Royne Zettermans träns

Den som hittar först meddelar den andre :D
 
Sv: Royne Zettermans träns

Det såg fint ut :d Och jag behöver ett nytt träns... :angel:
 
Sv: Royne Zettermans träns

det såg ut som träns gör mest tycker jag.... finns ju snyggare om man vill lägga de där pengarna sas...:bump:
 
Sv: Royne Zettermans träns

såg ju ut som ett vanligt tråkigt Dyon GG inget jag skulle köp iaf....
 
Sv: Royne Zettermans träns

Stick till Strömsholm idag eller imorgon och shoppa det av Skara Hästsport. Annars kan du ju alltid ringa dem så skickar de ett.
 
Sv: Royne Zettermans träns

Jag är tyvärr hos min pappa (som bor utomlands) just nu så jag kan inte åka till strömsholm:( Vill helst se det i verkligheten innan jag köper det så jag har stora förhoppningar på att det ska finnas på Falsterbo:p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 471
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 897
Senast: Karro-Lina
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp