Royne Zettermans träns

L

Lemieux

Med risk för att verka jättetöntig nu undrar jag om någon vet vad för träns det är Royne har på sid 24 i senaste ridsport? Jag har sett det några gånger och tycker det är skitsnyggt men jag fattar inte vad det är för nåt:confused:
 
Sv: Royne Zettermans träns

Varför skulle du vara töntig? :)

*börjar leta rätt på sin ridsport*
 
Sv: Royne Zettermans träns

Det tränsen var inte helt fel :love: Undrar också vilket märke det är.
 
Sv: Royne Zettermans träns

jag tror det är ett av de nya Dyo`n tränsen... det har en ny kollektion som fördelar trycket på nacken och sånt... jag är inte 100% säker men det ser ut som ett sådant..
 
Sv: Royne Zettermans träns

Nån som har möjlighet att scanna in bild? Hittar inte min ridsport :( vill se
 
Sv: Royne Zettermans träns

Jag har försökt få pappas scanner att funka på min data men det gick inge vidare:( Nån annan kanske kan scanna in den..?
 
Sv: Royne Zettermans träns

tror det är ett dyon eller ett cwd. förbygeln e iaf cwd.
 
Sv: Royne Zettermans träns

tycker oxå det ser ut som det nya dyon tränset. Tycker dock att det gammla är snyggare:p :love:
 
Sv: Royne Zettermans träns

Vad är cwd för nåt? :confused:

Finns det ingen sida har dom nya dyontränsen? Jag har bara sett ett som vart i nån equalityline annons i ridsport och det såg inte ut sådär, men dom har kanske fler nya!
 
Sv: Royne Zettermans träns

CWD är ett märke från Frankrike som tillverkar sadlar och läderutrustning
 
Sv: Royne Zettermans träns

det ÄR ett dyon träns.. sms:ade Roynes hästskötare och frågade :D
 
Sv: Royne Zettermans träns

jag vet! jag gör ju bara smarta saker:angel: :D
kom ju på att hon va i vårat stall innan hon började jobba hos Royne
 
Sv: Royne Zettermans träns

Okey då ska jag hålla utkik efter det! Kanske kommer finns på Falsterbo med lite tur!:D

Eller vet någon något ställe som säljer dem?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 641
Senast: SiZo
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 576
Senast: iNHALE
·
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 667
Senast: Dentaku
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 921
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp