Bukefalos 28 år!

Rubrik på flik

Skogstokig

Trådstartare
När jag öppnar en tråd i en ny flik genom att trycka på den blåa pricken (där man kommer direkt till första olästa inlägg), så har tidigare rubriken som står på fliken varit trådens rubrik, men nu står det istället #post följt av en massa siffror.
Är det bara för mig det blir så?
Tycker det blir väldigt bökigt när jag har flera trådar framme samtidigt och jag inte kan se vilken som är vilken utan att klicka in på dem..

Hehe, upptäckte just att rubriken rimmar :p
 
Sv: Rubrik på flik

Har du bytt webbläsare eller något sådant. Jag har just testat detta på denna tråd och för mig syns rubriken i fliken, med prefix före. Jag använder just nu Firefox (i ubuntu).
Jag har vad jag vet inte gjort några ändringar som skulle kunna ändra att rubriken syns.
 
Sv: Rubrik på flik

Jag har också IE, samma som jag alltid haft. Jag har inte gjort några ändringar i inställningar eller något sådant heller som skulle kunna ligga och spöka..

Just nu har jag 4 flikar igång med rubrikerna: "Om Bukefalos - Bukefalos", "Bukefalos - Svara på...", "#post15134705" och #post15134820". Lite störande när man inte ser vilka dessa #post-trådar är...
 
Sv: Rubrik på flik

Jag kör Chrome och får rubrikerna i fliken.
Förmodligen IE som strular, har det varit någon uppdatering nyss?
 
Sv: Rubrik på flik

Inga uppdateringar såvitt jag vet. I början av förra veckan vet jag att det fungerade som vanligt. När exakt rubrikerna försvann kommer jag inte ihåg, men det har inte varit några uppdateringar under den senaste veckan iaf
 
Sv: Rubrik på flik

Jag upplever samma på de datorer jag använder. IE på alla men inga uppdateringar på min hemdator iaf. Minns inte hur det var på Macen hemma dock.

Men det är inte alla trådar! Vissa är ok.
 
Sv: Rubrik på flik

För mig blir det så på alla trådar jag öppnat genom att klicka på den blå "pluppen". Öppnar jag en tråd genom att klicka på rubriken eller t.ex "sista sidan" så är rubriken som vanligt.
 
Sv: Rubrik på flik

jag har prefix och trådrubrik när jag klickar på den blåoch öppnar i ny flik. Använder Safari och Firefox, funkar som det ska i båda :)
 
Sv: Rubrik på flik

Jag har fortfarande inte gjort några ändringar så det troliga är att IE haft problem som microsoft möjligen löst?
 
Sv: Rubrik på flik

Det var säkert bara IE som strulade. Jag brukar skylla det mesta på Microsoft, men den här gången tror jag nog att de faktiskt var skyldiga! :devil:
 

Liknande trådar

Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 429
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 627
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 172
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 764
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp