Bukefalos 28 år!

Rullator vs rullskidor

Sv: Rullator vs rullskidor

hahhaa men lilla tanten, snacka om snopen hon måste ha blivit, fullt fokuserad på att bara gå rakt fram :D
 
Sv: Rullator vs rullskidor

Det kunde ju ha slutat SÅ illa men jag är grymt imponerad av åkarna, väldigt bra gjort. Fast tävlingsledningen borde haft bättre kontroll, det där ska liksom inte få hända...
 
Sv: Rullator vs rullskidor

Det kunde ju ha slutat SÅ illa men jag är grymt imponerad av åkarna, väldigt bra gjort. Fast tävlingsledningen borde haft bättre kontroll, det där ska liksom inte få hända...

Håller med. Man undvik tradgedi genom att åkarna var så uppmärksamma (de som låg längre bak i klungan hade ju i princip ingen sikt framåt, och tempot var högt).
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 695
Senast: IngelaH
·
Tjatter Efter fobi-tråden satt jag och funderade lite på detta.. Det vore kul att höra vad ni gjort av egen fri vilja, som varit helt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 120
Senast: Exile
·
Tjatter Jag kan väl inte vara den enda här som råkat ut för slumpmässigt ironiska situationer och lustiga och/eller långsökta sammanträffanden...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 246
Senast: kryddelydd
·
Ridning Min dotter rider sedan i höstas på en ridskola i nära oss.Tidigare har hon mest ridit hos sin morfar och då mest på mindre ponnyer...
2
Svar
38
· Visningar
2 871
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp