Bukefalos 28 år!

Rumavdelare

_Peplis_

Trådstartare
ni som tex bor i en etta. Hur har ni ordnat eran "sovhörna" med rumavsdelare? Garderober eller Draperi elller hur har ni gjort?
Visa gärna bilder!
 
Sv: Rumavdelare

Jag har en större hylla som agerar förvaring, tv-bänk och avskiljare. :) Kan fixa bild senare eller i morgon :)
 
Sv: Rumavdelare

I min förra lägenhet hade jag ett draperi.

DSC00723.jpg


DSC00719.jpg
 
Sv: Rumavdelare

Jag har inte avdelat, men så är min lgh bara 25 kvm också. Vågar inte ta bilder för det är massa grejer överallt... Men jag kan ju rita i paint, haha...

Sådär:

moblering.jpg
 
Sv: Rumavdelare

Jag har en vikskärm/vikvägg/skärmvägg/you name it i min lägenhet. Tycker det fungerar ganska bra, men lär antagligen byta ut den mot en bokhylla om jag får tummen ur och tapetserar om någong gång.

19168547.jpg


19168520.jpg
 
Sv: Rumavdelare

Jag har hängt draperier runt sängen (modell billiga underlakan från IKEA som jag färgade själv). Sen har jag en stor bokhylla som avdelare mellan köksvrån och resten av rummet.

hem.jpg
 
Sv: Rumavdelare

Vi har en etta på 46 kvadrat. Vi byggde faktiskt en vägg (reglar, isolering, gips) i vinkel som vi spände mellan golv och tak så vi fick ett sovrum. Men så är vi ju två och vill kunna sova även om den andre ska upp tidigt/vill lägga sig senare utan att störa varandra massor.
 
Sv: Rumavdelare

När jag bodde i en etta hade jag en bokhylla som rumsavdelare. Hade såna med öppen baksida så att det inte skulle kännas för instängt.
 
Sv: Rumavdelare

Vi har en backdrop som hänger för sovalkoven. Och alkoven i sig självt gör ju att "sovdelen" kommer undan en del.
 
Sv: Rumavdelare

Jag har haft rummet avdelat med en bokhylla. Sedan möblerade jag om och då hade jag en skärmvägg från IKEA ett tag. Nu har jag ingenting, men skärmväggen får ev komma tillbaka in igen. Har inte bestämt mig riktigt. Tyvärr har jag inga bilder.

Skärmväggen Hultet, inte jättevacker, men jag klädde över "fyllnanden" med tyg och då blev det bättre. Jag tror att den skulle se bättre ut om man sprutmålar den i någon snygg färg som stämmer med övrig inredning.
43143_PE138694_S3.jpg
 
Sv: Rumavdelare

Vill man ha en skärmvägg som ser helt okej ut finns det en vit rackare på Åhlens som kostar 3-400 kr.
 
Sv: Rumavdelare

En kompis till mig har en, den var förvånansvärt snygg och stabil. :) Kom ihåg det för jag brukar inte gilla vikväggar.
 
Sv: Rumavdelare

Pris tror jag 895 kr. Höjd 180 och längd 120. Den är från våran affär, men den kommer ifrån Dynäs.
 

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
544
Senast: corzette
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
14 536
Senast: Gunnar
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 871
Senast: Bison
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp