rumsrena råttor?

Lena

Trådstartare
Nån som har några tips på hur man ska träna råttor att bli rumsrena? vore trevligt att kunna ha dom springande runt en under längre stunder utan att hela lägenheten blir nerpissad :o råttorna är ca halvåret och 3 st till antalet (hanar) Mina första råttor och skulle väldigt gärna uppskatta lite tips...

Sv: rumsrena råttor?

OJ det var svårt, det är så olika från individ till individ....men min erfarenhet av råttor och gerbiler (bara honor tyvärr) är att ju fler individer ju mer markeringar. Jag tror inte man kan få dem att markera mindre, det är nog bara att acceptera är jag rädd... :crazy: :confused:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
855
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
1 098
Senast: Bison
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
4 021
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
631
Senast: tuaphua
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Katt, Andra Djur