Rundsytt remontträns

Jeps

Trådstartare
Då nya hästen verkar föredra remont så blev jag sugen på ett nytt. Han har väldigt nätt huvud så jag tror att ett rundsytt hade passat på honom.
Har googlat som en galning och hittar inget. Någon som har förslag på var det kan finnas?
 
Jag har precis beställt ett från Crystal Crown.
Väntar med spänning på hur det kommer se ut irl 🤗😘🥰
 
Jag har ett rundsytt med remont på barnens ponny, från Börjes faktiskt, så kanske inte vad du söker, men tipsar ändå!
Dock ingen käkrem och endast en strl, så beror ju på vad du har för strl på häst såklart! :)
DSC_0009 (2).JPG
 
Kolla på sidor med islandsträns oftast storlek cob.
Nästan bara remont ofta utan käkrem. Karslund tex.
Hrimmnir har snygga träns vet ej om det finns rundsydda
 
Hittade det här, men det måste beställas från Holland. Blir dock ändå hyfsat i pris. Hamnade på ca 135€ med frakten och nackplatta.
novara-zwart-1.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Unghästen i stallet biter på grimskaften när han står uppbunden. Jag vet att det finns grimskaft med en bit plast på den delen närmast...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 134
Senast: Zacci
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Squie
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp