Rustas kampanjer

kolblakkur

Trådstartare
Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart? 🙂
 
Rusta brukar ju ha olika kampanjer och jag tänker då främst på deras kampanjer för väggfärg och tapet. Är det någon som vet om de nyligen haft en sådan kampanj eller om en sådan kampanj kan vara på gång snart? 🙂

De har haft rätt nyligen. Men du kan ju fråga lite fint i butiken om det kommer någon kampanj igen snart. De har haft sådana kampanjer rätt ofta senaste halvåret tycker jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
471
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
896
Senast: Gulis
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 272
Senast: Bubbla
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 594
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp