Rutan ser konstig ut!

Mysaan

Trådstartare
Upptäckte att allt inte såg normalt ut på datorn efetr att ungarna varit där. De har på något sätt lyckats ta bort nedre raden i mitt webbfönster. Ni vet där det står klar osv när datorn sökt klart efter en webbplats.

Så hur får jag tillbaks den raden???
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Vilken meny? Har ingen visa knapp i någon meny. Vet du hur jag får snabbstartsmenyn att hamna rätt oxå? Just nu har den hamnat i vänsterkant och den brukar ligga brevid startknappen.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Till vänster om snabbstartmenyn så finns det en liten lodrätt linje av prickar.

När du drar musen över den så ändras muspekaren till en dubbel pil
Tryck då ner datorns vänstermus och dra den till ditt du vill ha den.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

Tack! Testade att dra den innan men utan att trycka ner någon knapp. Nu fungerade det.
 
Sv: Rutan ser konstig ut!

*raderade*

Lyckades själv. Tack för hjälpen Laban. Du är en ängel.
 
Senast ändrad:
Sv: Rutan ser konstig ut!

Den kanske ligger i helbild. Testa att rycka på F11
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 638
Senast: Saigon
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 032
Senast: Sasse
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
673
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 496
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp