Bukefalos 28 år!

rutiga ridbyxor

O

oh_darling

ahhh har kommit in i en rutiga ridbyxor period.
letar gärner efter de perfekta..
har ni några tips på sådana som helst är skinn/moccaskodda
och snygga?
gärna bild
 
hej...

jag har nyss köpt ett par nya ridbyxor. Blå rutiga, helskodda , jättefina ridbyxor!! älskar dom... :)
De är av märket Golden Dress

har tyvärr ingen bild på dom ännu
 
Har ett par blåa (mörkblå botten med ljusblåa & vinröda streck) från EuroStar som jag gillar!
Så här se de ut (och jag är dum och dirketlänkar...)
idahofun5.jpg
 
snygga! hur mkt kostade dom och vart hittade du dom.?
 
Jag köpte dom på en stor ridsportbutik här i stan.
Har för mig att dom kostade ca 1300:- förra våren, men butiken bilden kommer ifrån har ca 1600:- som pris.
 
fasen snygga! dóck lite dyra för min budget.
någon mer med tips?
 
köpte ett par av min kompis för cirka 300 kronor. hon hade köpt de på rea för cirka 500 då de hade kostat 1000 inna.
 
Granngården butiken här i V-ås har visst fått dille på rutiga ridbyxor.. Hälften av ridbyxorna dom har är rutiga i olika färger och former typ..
 
vi har helskodda rutiga i ljus(mörkblått, kostar runt 600kr, med syntetskoning... sen har ju både cavallo, eurostar och pikeur rutiga byxor men som sagt smakar det så kostar det...
 
Jag har ett par jättesnygga, märket är cartago och jag köpte dom på henrikssons ridsport för ca 1300
 
har nu impulsköpt ett par som kanske inte perfekta men ändå coola... brun/vita och de känns verkligen "too mutch".
men jag gillar det på något sätt. kommer bli så ensam om dom på stallet.. yea
 
Är det rooping? Sådana har jag haft, de töjde sig till dubbelt så stora :cry: Helt underbara var dem!
 
japp...
men dom är så sköna...
fan då, det låter inte bra...
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Fiorano
·
Småbarn Vår lilla dotter på 2 år har väldigt mycket, väldigt tjockt och väldigt långt fint hår. I nacken har hon lockar. Hon har dock börjat...
2
Svar
35
· Visningar
1 552
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 300
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
826
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp