Ryck upp dig, eller nåt...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gnälligt så om det inte passar sluta läs. I tisdags firades det Halloween här. Tidigare år har jag tyckt att det är jättekul med alla söta barn som kommer och jag har mer än gärna gett dem godis. I år var det bara jobbigt. Varje gång som det ringde på dörren, "nej, orka". Och stigande irritation över att folk hängde sig på ringklockan när jag ju var på väg för att öppna. Inget känns kul längre och jag mår bara dåligt. Och min dotter dekorerade huset och sen skulle hon ju ta bort allt. Jomenvisst, hon geggar ihop alla saker i en enda stor hög och lämnar dessutom saker utomhus. Gör rätt, gör det ordentligt. Jag har ingen lust att gå och städa upp efter henne. Just nu vill jg bara slänga alla dekorationer och inte fira Halloweeen längre. Jag har ingen lust.
Ont i huvudet och illamående dagligen. Får inget ur händerna.
 

Fy vad jobbigt. Hoppas att läkarna hittar något snart så att du kan få någon form av lindring, det är klart att man blir grinig när man har ont och mår illa.
 
Tack:heart
Det blir svårare och svårare att stiga upp. Men snart så ha jag nästa MRT och nya återbesök. Hoppas att man hittar något som kan hjälpa mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag funderar mycket över vad det egentligen var som hände med mitt förhållande och hur det kunde bli som det blev… Jag funderar på om...
2
Svar
23
· Visningar
3 616
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här med att prioritera, hur gör man när saker som jag vill eller behöver göra är lika viktiga/oviktiga? Jag vet faktiskt inte. Jag...
Svar
10
· Visningar
1 881
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
965
Senast: Skorpion76
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp