Ryggskott och gravid

Madick

Trådstartare
Hjälp! Är det någon som haft ryggskott samtidigt som de är gravida? Är i v.30 nu och börjar känna ryggskottet komma (haft tidigare men länge sen). 1177 säger värme och Alvedon... det hjälper ju inte särskillt mycket. Normalt smörjer jag med Voltaren och går till napraprat, båda är ju rätt körda i det här läget. Alla tips välkomna!
 
Har du provat Voltacare eller liknande värmeplåster? De är ju rätt mycket bättre än vetekuddar och liknande.

Annars kan jag tyvärr bara rekommendera att ringa till VC och be att få prata med en läkare.
 
Kompisen fick det förra graviditeten och gick till en naprapat/kiropraktor (rättare sagt vi tvingade dit henne)
Hon var så tacksam att vi tvingade henne efteråt
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 066
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 056
Senast: Sasse
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 297
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 612
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp