Min stora ryktlåda börjar sjunga på sista versen och jag försöker hitta en ny i samma storlek. Uppskattar den till 55-60 cm lång.



Hittade en bild på en liknande som jag har (min är grå) där får plats pälsglas eller liknande flaskor så den behöver vara högre än standard.

Vill ha en i hårdplast och inte i tyg.

Någon som har tips på bra lådor? Måste ha handtag så att den är lätt att ta med sig 😅

Screenshot_20230720_231901_Chrome.jpg
 
Horze har en jättebra en, väldigt rymlig, massor med färger.

Jag har min som apotekslåda, det finns plats för flaskor.
 
Kraemer.de putzbox lissabon ser liknande ut i fler färger, men jag har inte provat den själv.

Kraemer.de och andra tyska sidor, typ loesdau, är generellt ett hett shoppingtips från mig. Fri handel inom EU 😛.
 
Min nästa ryktlåda blir en verktygslåda. Finns i tusen olika utföranden och storlekar. Bra hållbarhet också.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 328
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 571
Senast: Bapelsin
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 527
Senast: LaMagia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp