Rymligaste transporten

Emmie_75

Trådstartare
Vilka transporter förutom Umesläps B50 och B60 kan rymma två stora hästar och ett tävlingsskåp utan bekymmer?
 
Ett maxat boj SEH? Vet mitt släp lätt tar 2 hästar men nertypat för en. Där är garderob+sadelkammare skilt
Men massa plats med framför hästarna :)
 
Man Får plats med sadelskåp framför bommen på ifor williams större modeller, är inte jätte mycket extra utrymme men är bara att köra ut skåpet via frontutlastning så har man gott om plats inne för tränsning, hönät osv.
 
Vilka transporter förutom Umesläps B50 och B60 kan rymma två stora hästar och ett tävlingsskåp utan bekymmer?

Har haft stora Boj Classic, men jag vill nog säga att jag inte i något fall hade haft ett sadelskåp framför hästarna. Fördelen med Ume i de modellerna är ju att sadelskåpet får plats bakom hästarna, framme i släpet.
 
Vi har Böckmann Big Portax och vi kan verkligen rekommendera den transporten. Inga problem att få plats med sadelskåp i saddlkammaren. Hästarna har gott om utrymme och reser bra i den. Kan inte tänka mig en annan transport.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 398
Senast: iNHALE
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 793
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon som vet några transporter, förutom Fautras som jag redan har koll på, som har bakbommar man kan stänga från där man står...
Svar
11
· Visningar
1 051
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp