Ryttar-OS 2016 flyttas?

Spontant - ja, vad trevligt det vore! Någon gång vill jag gärna gå på OS, men det är ju en så himla stor apparat vilket även innebär dyr apparat med tanke på att hotellpriserna säkert rusar mm. Med ett separat ryttar-OS i London bör det vara möjligt att få ihop sin resa till ett rimligt pris och ändå få vara med om ett OS. Själv intresserar jag mig ju i princip bara för ridsport, så frånvaron av resten kulle inte göra mig något.

Så gärna ännu ett OS i London!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Idag kom beskedet från IOK, den internationella olympiska kommittén - OS i Tokyo flyttas fram, men ska genomföras senast sommaren 2021...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Idag kom beskedet från IOK, den internationella olympiska kommittén - OS i Tokyo flyttas fram, men ska genomföras senast sommaren 2021...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I lördags var OS-ryttaren Mads Hendeliowitz på Helgestabodarnas stuteri för at berätta om sin resa till OS i Rio 2016. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Inför OS i Rio har det internationella ridsportförbundet, FEI, spelat in en rad intervjuer med uttagna ryttare. Först ut är...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp