Så duktig.

sockerdricka

Trådstartare
Hihi :love:
Var bara tvungen att skriva här. Min kanin är så söööt. Var ute och lekte med henne i trädgården idag och nu så kommer hon glatt springandes med öronen guppandes när man ropar.. :love: :D

Så kommer hon jättenyfiken fram och tror hon ska få godis.. :angel:

Kan era kaniner något gulligt/roligt? ;)

Kanske inte sådär jättehäftigt att kaninen kommer när man ropar men ändå :o
 
Sv: Så duktig.

hihi vad gulligt nellis! Lizzy så duktig:p
haha Sixten kan ju hänga uppåner:D
Ami kan stå på bakbenen för å få godis;)
de enda djuren som kommer om man ropar är hundarna:D
 
Sv: Så duktig.

Tja, kan och kan. Han kommer för det mesta när man ropar (bor inne, han går lös hela dagarna) och kan stå på bakbenen för godis.
Och bitas i hälsenan om man inte klappar honom när han vill :p .....
 
Sv: Så duktig.

Hampus = struntar i vad jag gör, han går runt å letar mat, hejjar på mej ibland, har alltid varit självständig

Tamburin = letar oavrutet efter mat! Hälsar på en ibland också

Lina = rätt social fast hon vill vara ute själv och skutta omkring

Cera = henne får man knappt kolla på

Morpheus = sätter man sig på huk och ropar på honom kommer han som ett skott efter klickerträning!

Ganti = kommer också på kommando. Har även tränat att stå på bakbenen på kommando och kan hoppa upp på en låda, ner, och sedan upp igen på en annan en bit bort på kommando. genom klickerträning =)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: cassiopeja
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 821
Senast: Migo
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 555
Senast: TinyWiny
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp