Jenka

Trådstartare
Jag och pojkvännen/blivande sambon var och tittade på lägenhet idag.
Den var kanonfin, en öppen, fräsch trea (hyresrätt). Båda är helt sålda så vi lär tacka ja i helgen. Vet redan att vi har flest köpoäng så förhoppningsvis kommer vi skriva avtal nästa vecka.

Rejäl balkong och badkar- båda dessa krav hos mig. Allt var typ... helt perfekt :p Ligger lite längre bort än vi tänkt oss men inte så mycket att det spelar någon större roll.

Så nu ser jag fram emot att få inreda en ny lägenhet! Funderar på att göra tavlor av egna motiv på canvas. Visst borde det funka med animerade bilder också? Eller blir det bättre med vanliga fotoutskrifter/framkallningar då kanske?
 
Sv: Så glad!

Pojkvännen gör jättefina bilder på datorn, främst i paint, det är det jag menar med animeringar. Men det du säger med upplösningen är sant, får testa att skriva ut själv och se hur det blir. Vore kul att överraska honom med att göra några av hans bilder+ några av mina foton till tavlor.
 
Sv: Så glad!

En kompis till mig lämnade in foton och fick det på canvas, blev jättefint. Har funderat på att göra det själv men ännu inte kommit mig för.
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 400
Senast: cherie
·
Äldre Då jag och min pojkvän har pratat på att flytta ihop så har jag börjat kolla på hur det fungerar att hyra ut i andra hand. Jag är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 433
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp