Bukefalos 28 år!

Så har min hund fått vandra vidare

C

Carolina

:cry: :cry:
Jaha, så var det hennes tur att få vandra vidare i sitt liv.
Guuud va tomt det blir, ingen som blir sådär över glad när man kommer hem, eller som skriker rätt ut bara för att man frågar om dom vill följa med...
Nu sitter man och tänker på alla de fina minnen som man har av våra 13 år tillsammans.:cry:
Men det har varit bland det bästa 13 åren i mitt liv :bow: tack för att jag fick ha dig min fina Elvira.
Nu springer hon tillsammans med min andra hund... och så tittar dom ner på mig:cry: (Dom var bästa kompisar när båda levde.)
Hon fick njur problem de sista månaderna, kissade mycket, men det var inget som hon led av, fram till för två dagar sen, när hon började kissa blod.
Så jag tog bort henne igår kl 14...:cry:
Guud va jag saknar min älskling...:cry: :(
Behövde få skriva av mig...

//Carro :cry:
 
Sv: Så har min hund fått vandra vidare

Beklagar verkligen sorgen.
Ni verkar ha haft ett lyckligt liv tillsammans och i hela tretton år.
 
Sv: Så har min hund fått vandra vidare

Beklagar sorgen. Som sagt, 13 år är många år tillsammans och jag vet hur oerhört fäst man kan bli vid sin hund. Min gamle tjänstehund togs bort förra sommaren och jag saknar honom än MEN det blir lättare efter ett tag i a f.

Tröstkramar skickas!
 
Sv: Så har min hund fått vandra vidare

Många tröstkramar.

Visst blir det lättare med tiden som Jeeves säger men jag kan komma på mig själv med att sakna hundar som togs bort för många år sedan.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
1 942
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 712
Senast: Kilauea
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 753
Senast: Rie
·
Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
2 051
Senast: Marje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp