Så jäkla ont!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste bara gnälla lite.
Jag har levt med smärta av diskbråck i va 1,5 år nu. Opererades två ggr under tiden jag var gravid med min son.
Och jag är så TRÖTT på att ha ont!! :cry:
Idag är det extra illa pga att jag gick en promenad på en knapp timme på fm. Lunkade typ fram men ändå får jag så här ont.
Jag blir arg, ledsen, trött och förtvivlad i en salig blandning och känner just nu att jag inte orkar så värst mycket längre.
Har tid för ny MR i slutet på februari så får försöka bita ihop ändå.
Det är ju så mycket jag vill göra och uppleva. Jag vill leva igen, inte bara stå ut!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 125
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
12 678
Senast: Nethril
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 864
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp