Så kan det gå

Denna hade väl rymt och var på vift så ägarna hade tydligen blivit tacksamma. Jag hade blivit galen om det var någon av mina hundar hon "lånat" och spontant känns det ju som hon borde slutat dricka om hon inte har bättre kontroll på sig.
 
De har inte riktigt samma attityd till hund i England är min upplevelse. Min bror som bor där fann en hund inlåst på deras lilla trädgårdsplätt framför lägenhetshuset, någon dumpade den där. I England följer hunden ofta med till puben och det är inte riktigt samma syn på lydnad...
 
Man kan göra många knäppa saker i fyllan, men det här tar nog priset. Känns som att man måste vara rejält illa berusad för att plocka med sig en främmande hund hem och inte inse att det inte är ens egen hund...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 485
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 359
Senast: Jeps
·
Hundträning Nån här som har använt nått liknande för att lära hunden "prata"? När hunden trycker på en knapp så svarar plattan med något ord tex gå...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Keb71
·
Tjatter https://www.expressen.se/nyheter/varlden/drapliga-rymdmissen-tappade-verktygslada/ Det är väl 4 mil upp i rymden, hur kan det vara...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp