Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

GRATTIS till lilla Tyra!! Även vi håller våra tummar för att hennes lungor ska orka syresätta henne så snart som möjligt.
Du ska se att det blir bra, och ds är inte alls så farligt, visst är det jobbigt att få ett handikappat barn men man lär sig leva med det ochså, och oftast har dessa barn så mycket ett ge :love:
Berätta gärna hur det går för henne.
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Jag skickar samma ängel som vakade över Freddy till Tyra!
Önskar av hela mitt hjärta att hon ska klara det här,
känner så väl igen situationen :cry:
Men dom är starkare än vi någonsin kan tro :love:

Tyra finns i mina tankar!

Mängder av kramar till er allihopa...
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Barn är fantastiskt starka varelser. Det kommer att gå vägen.

Du vet var jag finns, när som helst på dygnet! :love:

(Ska försöka få tag på syrran ikväll igen).
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Är med dig och din familj i tankarna!

Det är så fruktansvärt när glädje byts till sorg och oro.

jag har en adopterad lillebror(35 år nu...) som har downs syndrom och han är lika underbar och älskad som alla mina andra syskon(vi är sju stycken...)

Så diagnosen i sig behöver inte innebära katastrof.

Försök ha hopp inför framtiden.Och sluta inte tro...


kramar till er och lilla Tyra
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

*KL*

Att hon kan ha Down Syndrom är varken hemskt eller en katastrof.

Men att hon inte kan andas själv och ligger i respirator, det är hemskt... Man känner sig så otroligt hjälplös :(

Ska besöka henne och bror + mamman i morgon...
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Jag har en syster med DS, hon har verkligen berikat både mitt och min övriga familjs liv! Vi är 4 syskon och enbart hon blev lite extra...det är ju det dom är barnen med DS de har en kromosom extra!
PM:a gärna om du vill !
Håller tummarna för lilla Tyra.

Kram
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Jag jobbade ett tag på ett ställe där det fanns en person med DS. Jag har väldigt dåliga kunskaper på vad det innebär att ha DS, men med honom pratade man som vanligt och han var "som vanligt" (dåligt uttryck).. Jag vet inte om det innebär förstånshandikapp, men han verkade jobba på som vem som helst där.

Tyvärr får man veta så lite vilket ofta skapar fördomar... Tycker att man redan tidigt i skolan borde få lite fakta om vad det innebär att ha olika sjukdomar/tillstånd. T ex om ett barn på skolan har DS, då borde barnen få veta lite om det för att förstå bättre.

Jag har aldrig förstått vad det innebär med DS, Cp-skada mm mm... Det har tydligen inte mina jämnåriga heller då det alltid har fnissats och skämtats..:crazy: Barn kan annars vara ganska förstående, men då måste de nog ha lite info först.
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Grattis till lilla Tyra!

Massor med kramar till dig och din familj och jag håller alla tummar jag kan att hon ska klara detta!
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Håller tummarna för er allihopa! Hur var besöket idag? Om du orkar berätta......
Kram
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

grattis till tillöknignen! Hopas allt går bra! Håller alla tummar jag har!
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Tänker på er!

Jag hoppas hon kämpar på, lilla Tyra!
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Calazirya skrev:
*KL*

Att hon kan ha Down Syndrom är varken hemskt eller en katastrof.

Men att hon inte kan andas själv och ligger i respirator, det är hemskt... Man känner sig så otroligt hjälplös :(

Ska besöka henne och bror + mamman i morgon...

Vad skönt att du har vetskapen om att DS inte är "katastrof"!

Hur har det gått för den lilla? Vi är många som tänker på henne...
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

*KL*

Skriver som snabbast nu... Kom hem igår kväll efter en hel dag på sjukhuset, det ser tyvärr väldigt mörkt ut...

Dom ringde nu på morgonen akut så jag åker ned igen, nu kan det handla om 30 min -- flera veckor ...

FY ...
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Tänker på er! Kan inte ens ana vad ni går igenom men jag ber att lilla Tyra ska få fortsätta finnas hos er.
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Är väldigt ledsen för er skull, och håller tummarna för att andningen ska komma igång!
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Calazirya skrev:
*KL*

Skriver som snabbast nu... Kom hem igår kväll efter en hel dag på sjukhuset, det ser tyvärr väldigt mörkt ut...

Dom ringde nu på morgonen akut så jag åker ned igen, nu kan det handla om 30 min -- flera veckor ...

FY ...

Håller tummarna för att allt ska gå bra för henne!
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Håller alla tummar som finns för lilla Tyra.
Hoppas att allt går väl.

//mimmipigg
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

*KL*

Tänker på er.. Hoppas att den lilla orkar kämpa sig ur detta.
 
Sv: Så ledsen. Behöver lite stöd just nu.

Åhh, men lilla älsklingen - var stark du lilla Tyra ! Stanna med alla som älskar dig !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 342
Senast: Fille
·
B
Övr. Barn Hej! Skrivit tidigare om min dotter som mår dåligt. Då frågade jag hur ni tyckte jag skulle göra med idrotten, pga att hon skär sig. Det...
2
Svar
23
· Visningar
2 656
Senast: Litenvit
·
O
  • Låst
Övr. Barn För några månader sedan fick anhöriga till oss ett sent missfall (v. 16 tror jag) fostret hade varit dött i några veckor innan det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 700
Senast: Björk
·
J
Hästvård Hej, Ett depp tråd kanske men jag är så ledsen och vill nog skriva av mig och höra era efarenheter om det här. Vi åkte till...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Jacky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp