Så mycket vilja!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så mycket jag skulle vilja göra just nu, tänk om man var miljonär!!

Skulle vilja kunna skicka sambon på operation i morgon!

Skulle vilja kunna köpa huset vi hyr och då kunna bygga ett tredje rum, rensa baksidan och göra en fin liten tomt där, rensa framsidan och göra rabatter, sätta upp staket!
Skulle vilja byta ut varenda möbel i huset!

Skulle vilja skaffa en hund!

Skulle vilja köpa ny bil, en Nissan Navara dual cab

Skulle vilja starta upp mitt företag jag funderat på i månader nu

:laugh:
 

Jag måste dock säga att mina chefer jag haft i Sverige, har de flesta (med ett par undantag) varit fantastiska.

Här i Aus är de lite mer.... hmmm.... casual. Många är bra men anställningsformer och villkor är lite si sådär.... det är säkert bättre i storstäderna men här på vischan är det lite tveksamt ibland...

Jag är 100% säker på att jag själv skulle va min bästa chef någonsin :p
 
Men fyfan! Skulle aldrig aldrig vilja vara chef där det finns anställda. Vet inte om jag skulle vilja vara min egen chef heller ärligt talat :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
606
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag trivs med mitt boende. Inget snack om den saken. Här har jag frihet att odla som jag vill. Ja, jag hade kanske önskat att jag bodde...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 918
Senast: Görel
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp