Annapanna666

Trådstartare
Bästa lappen!
 

Bifogade filer

  • 21C9CCA9-100A-4C47-A885-774B28DC8848.jpeg
    21C9CCA9-100A-4C47-A885-774B28DC8848.jpeg
    98,1 KB · Visningar: 287
Var väl typ den sämsta lappen man kan tänka sig?

1.Varför uppmana till att mata änderna med papper?
2. Varför uppmana till att skräpa ner i naturen?
3. Varför spegla med sin okunskap om att reklamutdelaren på något sätt skulle påverka reklamproduktionen?
4. Varför var det roligt?
 
Här är reklamutdelarna vuxna människor som förtvivlat försöker hitta en utkomst (och jag är rent utsagt skitarg på andra hundägare som låter sina skyddslingar kissa på reklampaketen som läggs ut). Det är aldrig roligt när folk sparkar nedåt
 
Var väl typ den sämsta lappen man kan tänka sig?

1.Varför uppmana till att mata änderna med papper?
2. Varför uppmana till att skräpa ner i naturen?
3. Varför spegla med sin okunskap om att reklamutdelaren på något sätt skulle påverka reklamproduktionen?
4. Varför var det roligt?

5. Varför tror man att reklamutdelarna har tid att läsa mer än ” Reklam, ja tack ” och agera därefter?

På något sätt ett försök att vara rolig som blev fel på så många sätt att det nästan måste vara rekord på nåt sätt i alla fall.
 
Här är reklamutdelarna vuxna människor som förtvivlat försöker hitta en utkomst (och jag är rent utsagt skitarg på andra hundägare som låter sina skyddslingar kissa på reklampaketen som läggs ut). Det är aldrig roligt när folk sparkar nedåt

Helt enig.

Här är det ofta barn som delar ut reklam... jag tror inte de förstår sarkasmen i skylten. Dvs oavsett vem som delar ut reklamen är skylten poänglös och väldigt osmaklig.

Man sparkar som sagt inte neråt (och sparkar allra helst inte alls).
 

Liknande trådar

Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
344
Kläder & Bli fin Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa...
2
Svar
39
· Visningar
2 268
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Om det ens är ett känt märke. Jag har en kavaj jag en gång i tiden köpt second hand som det står "Rapps dam" på. Jag hittar ingenting om...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp