Bukefalos 26 år!

Så söt att det gör ont! *BILD

V

veronican

Titta här!

Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :(

Tingeling

V

veronican

Hon och hennes bror BILD blev stora kattungar och som busiga 13-veckorstroll flyttade de till ett underbart par som bor ca 4 km från mig, för jag hade redan 4 katter och inte råd/plats med fler. Men när jag ser på mina kort på dem gör hjärtat ont för jag VILLE ju ha kvar dem själv egentligen.

Men jag vet att de har det jättebra och jag ska snart åka och hälsa på dem, de är 5 månader gamla nu :) Men du har rätt, kattungar är magiska, de förtrollar dig! De är så underbara.

B

**BORTTAGEN**

Supersöt!!! Tror att min lilla Tiger är någon vecka äldre ... Visst är de magiska. Man blir ju varm i hela kroppen när man ser dem :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en lägre tid haft ont i vad jag tror är hjärtat. När jag sökte specifikt för att jag hade ont i hjärtat och tungt att andas för...
2
Svar
26
· Visningar
911
Hästmänniskan Tänkte kolla om någon annan har samma problem och hur ni löst det i så fall. Har problem med min svanskota och har haft mer eller mindre...
Svar
14
· Visningar
385
Kropp & Själ Är det normalt? Har alltså inte ont innan eller så, utan efter att det första har kommit ut, då känns det som att magen liksom försöker...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 996
Övr. Hund Är just nu helt förstörd och förkrossad! Allt gick så otroligt fort och känns fortfarande så sjukt overkligt, men igår var jag tvungen...
2
Svar
20
· Visningar
2 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi CLIX
  • Epilator till underlivet
  • Adventskalendertråden 2022

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat