Så söt att det gör ont! *BILD

V

veronican

Titta här!

Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :(

Tingeling
 
Hon och hennes bror BILD blev stora kattungar och som busiga 13-veckorstroll flyttade de till ett underbart par som bor ca 4 km från mig, för jag hade redan 4 katter och inte råd/plats med fler. Men när jag ser på mina kort på dem gör hjärtat ont för jag VILLE ju ha kvar dem själv egentligen.

Men jag vet att de har det jättebra och jag ska snart åka och hälsa på dem, de är 5 månader gamla nu :) Men du har rätt, kattungar är magiska, de förtrollar dig! De är så underbara.
 
Supersöt!!! Tror att min lilla Tiger är någon vecka äldre ... Visst är de magiska. Man blir ju varm i hela kroppen när man ser dem :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någonting i ert liv som ni fortfarande saknar och sörjer över så det hugger i hjärta och själ? Något man inte kan tänka på...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 913
Senast: raggsock
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 600
Senast: Eva S
·
Kropp & Själ För drygt en månad sedan så knäppte det till i axeln när jag skulle resa mig ur soffan (hade armen lite snett bakom mig och sköt ifrån...
Svar
4
· Visningar
413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp