Bukefalos 28 år!

såå duktig vovvis :-)

S

__Stilett__

nu har valpen vart här i nästan 1 vecka.
Hon hade fått mat från bordet (tidigare) o så så hon skällde så fort hon kände lukten av mat i början. Men det har hon slutat med nu eftersom hon inte får mat när hon tigger så :-)

Dessutom kan hon sitta, ligga och krypa på kommando (vid godis såklart) Dessutom kommer hon jättebra överens med andra vovven, som inte gillar andra hundar igentligen.
Dom fungerar kanonbra ihop!
Och så börjar hon nu gå lös på promenad, men kan även gå i koppel nu :-)

Hn är jättetrevlig och jätteframåt och busig.
Fast det där med att sluta knyta upp skosnören.
det måste vi öva lite mer på :D
 
:love: åhhh det är så kul med valp. Tur man är fattig annars hade man väl haft en hel hög med vovvar, men det får räcka med två för ett tag för min del :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 094
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Lite bakgrund: För ca 4 veckor sedan fick jag hem en liten varelse. En smällfet, tovig, 9-årig papillon. Hon kunde inte ett enda...
Svar
16
· Visningar
2 701
Övr. Hund Jag har ju diskuterat detta många ggr, vetat hur jag ska träna men inte kunnat genomföra det. Så köpte vi en trådlös ringklocka med...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Kerba
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp