såååå glad!

Milosari

Trådstartare
idag har jag och hundarna varit på en träningstävling, vår allra första. och jag kom inte sist! :banana: vi gick om flera som tävlat innan och resultatet blev 145 poäng och en 5:e plats för minina och loke fick 165 poäng och blev 3:a. så duktiga de är mina små odjur! :love: ska kanske tillägga att det regnade och blåste och att vi var på en helt ny plats också :cool:

i morgon är det riktig tävlingsdebut för mig och minina så då måste ni hålla tummarna allihop!
 
Senast ändrad:
Sv: såååå glad!

Grattis! Så jättekul, jag var inne på hemsidan och såg resultatet! Och självfallet kommer tummarna att hållas så det blir blå imorgon!

Själva har vi varit och spårat - men det fanns både vildsvin (alldeles för nära, hu!) och älg i skogen. Lite läbbigt, tycker denna hariga matte.
 
Sv: såååå glad!

ja, nu har vi kommit hem från tävlingen idag. och trots en förargande 5:a på fria följet och en onödig 6:a på hoppet så fick vi samma poäng idag med (145). jag är jättenöjd, särskilt som jag var nervös och det gjorde minina osäker. fast antingen var det en mycket snäll domare, eller så var det många duktiga i klassen, för 50 % fick över 160 poäng.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
617
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund För ganska exakt 11 månader sedan kom hon till mig, min älskade guldsaluki som då var i fruktansvärt dåligt skick. Att gå en 4km lång...
Svar
18
· Visningar
1 439
Senast: JeayL
·
  • Låst
Avel Nu brinner det i knutarna och jag har blivit tvungen att göra en helomvändning har ett sto i högbrunst som vi hade planerat att betäcka...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
11 929
Senast: ameo
·
Övr. Hund nu har "monsterhunden" minina varit på sin andra tävling. vädret var katastrofdåligt med en hagelstorm precis innan vi skulle in, men...
Svar
14
· Visningar
800
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp