Sadelgjord med hopplatta...

Jezzie

Trådstartare
Jag har letat hur länge som helst efter en svart magplattegjord med grön/gul resår i bra kvalité, någon som har några tips vart jag kan hitta en sån??

Sv: Sadelgjord med hopplatta...

Börjes har en sådan för 498:- Hur kvaliteten är vet jag inte, men dom lädergjordar jag har därifrån har alltid varit jättebra! :)

Sv: Sadelgjord med hopplatta...

Tror bestämt att jag har en sådan hemma, vilken storlek är du ute efter, min passar inte min nya häst. Skall kolla i morgon när jag är i stallet. Skulle du vara intresserad av en begangnad så får du gärna köpa min.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
193
Senast: sweep
·
Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Jeps
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
953
Senast: Ajda
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka