Sadelgjordsspännare!?

K

knyttet

Vill minnas att jag vid något tillfälle sett att man kan köpa något som ska underlätta att spänna sadelgjorden för personer med svaga händer. Någon som sett denna "sadelgjordshjälp" och vet var man kan hitta den? Firma?
 
Ja det finns det. Jag har en sådan.
Min köpte jag i Danmark och vet inte om det finns här i sverige. Vill du att jag skall kolla om de har hemsida och vad den kostar?

Åsa
 
.. jodå .. visst finns de i sverige ..funderar på o köpa en till syrran :)... de finns att hitta på www.teamsolution.se ... kolla under fliken Innovations produkter .. de kostar ca 195 kronor ...inte så dyrt ...
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 534
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Petronilla
·
Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 094
Senast: Livi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp