Bukefalos 25 år!

Sadelgjordsspännare!?

K

knyttet

Vill minnas att jag vid något tillfälle sett att man kan köpa något som ska underlätta att spänna sadelgjorden för personer med svaga händer. Någon som sett denna "sadelgjordshjälp" och vet var man kan hitta den? Firma?

B

Bangsi

Ja det finns det. Jag har en sådan.
Min köpte jag i Danmark och vet inte om det finns här i sverige. Vill du att jag skall kolla om de har hemsida och vad den kostar?

Åsa

.. jodå .. visst finns de i sverige ..funderar på o köpa en till syrran :)... de finns att hitta på www.teamsolution.se ... kolla under fliken Innovations produkter .. de kostar ca 195 kronor ...inte så dyrt ...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har skrivit en tråd här tidigare om att jag nyss börjat rida igen efter att på grund av ridrädsla efter en olycka inte ridit på...
2
Svar
39
· Visningar
1 193
Skola&Jobb Jag och maken går i planerna på att bli ägare till en hyresfastighet, vi har hittat ett hus i grannkommunen (där jag också arbetar och...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 747
Hemmet Jag lyssnar på en långkörare på Storytel som utspelar sig i norska fjällen. I höjd med Tromsö. Nu vill jag veta hur bondgårdar kan ha...
Svar
11
· Visningar
499
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar
  • Kattlucksproblem

Hästrelaterat

• Träckprov nu?