Sadelkammaren tömd

Cilla.C

Trådstartare
Hej Har varit inne och läst och inser att det sitter en hel hög med kunnigt folk här. Har haft inbrott i sadelkammaren och allt borta. Har tre Irish cob, hade en jaguar xkc och en passier hanover breddade till max, i varje fall Jaguaren vet jag. Skulle vilja ha tips på sadlar till dessa odjur de är ju inga sm hästar, så en hyfsat billig sadel men den måste passa.
Överbygda korta ryggar osv en bild på ett av odjuren med en jagga 17,5 tror ni en 18 skulle få plats. Undrar också en 17,5 jaguar är den lika som en passier 17,5 vet inte om ögat lurat mig eller om typen av sadel gör det. Jaguaren ser mindre ut när medryttaren rider än passiern. Ursäkta lite svamligt men frågorna är många och läget körigt utan sadlar. //Med vänlig hälsning Cilla.
DSC_0568.jpg
 
Jag har tyvärr inga tips åt dig, men jag förstår exakt din känsla. Vi hade inbrott natten till onsdag, och mina sadlar blev stulna :(. Ingen av sadlarna finns längre att köpa nya så jag behöver troligen prova ut nya. Hoppas du hittar sadlar som passar åt din fina häst :).
 
Hur går det för dig, här går det inge vidare tyvärr. Blir nog idiot på det här med sadlar snart.
 
Hur går det för dig, här går det inge vidare tyvärr. Blir nog idiot på det här med sadlar snart.
Jag väntar fortfarande på att allt ska bli klart med försäkringen. Har tyvärr inte råd att köpa sadel ur egen focka just nu. Det är tur att hästen är under igångsättning. Sätter igång från marken och med min barbackasadel (som de inte tog) så länge.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp