Bukefalos 27 år!

Sadelmakeri

H

hellgirl

Hej!
Jag letar sadelmakare som jag vill ha special tyglar gjorda, vill ha smala tyglar som är super mjuka. Har köpt massvis med tyglar i olika prisklasser en del har väl blivit sköna efter ett par år ;)så nu tänkte jag skaffa mig det jag vill ha på en gång istället. Hoppas någon vill hjälpa mig med tips på sadelmakare, har letat på nätet men många länkar fungerar ju inte det samma gäller ju e-mailen.
Tacksam för hjälp

V

Vikingur92

En kompis till mig syr träns och tyglar i läder, kanske hon kan hjälpa dig. Du kan ju kontakta henne och tala om vad du söker, hon syr på beställning. Ring henne på 090-383 80 070-6745310, Ingrid heter hon.
Marie

Liknande trådar

Utrustning Hej jag letar efter ett nytt släp då mitt börjar sjunga på sista versen. Jag har snöat in på Fautras och då speciellt Oblic+2. Någon...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Lemeie
·
Utrustning Hej! Jag letar nu efter ridstövlar och behöver hjälp! :) Det lutar mot ett par bruna men har inte riktigt bestämt mig än. Jag ska både...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rambo summer series?
  • Föl 2023
  • Födda -21