Sadeltråd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 881
L

Lonely

1. Vilken sadel ger mest för priset den har?

2. Vilken billighetssadel tycker du är bäst? Gärna länk till sidan (om det finns internetshop)

3. Vilken sadel skulle du köpa om du hade hur mkt pengar som helst?

:) :banana:

Sv: Sadeltråd

Stubben är superkvalitet och ligger rätt bra i pris för att ha den kvaliteten

2. Vilken billighetssadel tycker du är bäst? Gärna länk till sidan (om det finns internetshop)...Vet inte... Köpter inte billiga sadlar :crazy:

3. Vilken sadel skulle du köpa om du hade hur mkt pengar som helst? Butet hopp :love::love::love: Helt klart
!!

Asterix skrev:
2. Vilken billighetssadel tycker du är bäst? Gärna länk till sidan (om det finns internetshop)...Vet inte... Köpter inte billiga sadlar :crazy:

Jag köper inte heller billiga sadlar, men jag vet MASSOR av affärer som säljer..
:smirk:

Tycker att prestige golden star är en bra sadel som är prisvärd (under 10'000)

2. Vilken billighetssadel tycker du är bäst? Gärna länk till sidan (om det finns internetshop)
Jag tycker att Parad(granngården) har väldigt trevliga sadlar under 2'000 kr.. bra mycket bättre än h**ks billiga obekväma läder-hop-plock..

3. Vilken sadel skulle du köpa om du hade hur mkt pengar som helst?
Den som passar hästens rygg och mitt arsle bäst.. :smirk:

1. Sigma! :)

2. Griffin!

3. en sadel som passet hesten... :smirk: Akkurat nå har jeg veldig lyst til å prøve en JC Glad II fra www.skoies.no

1. Prestiges Hippos-serie och Stubben

2. INGEN

3. Hmm, skulle specialbeställe en mörkbrun Prestige Doge

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
871
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: skiesabove
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
832
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka