Sadelträsket - Utrbruten från Dressyrsnackis 14

Mirtai

Trådstartare
Jaha, nu är det dags att ge sig in i sadelträsket :nailbiting:

har en Equipe Elegance idag som inte alls ligger bra längre. Låg ok i höstas men nu går det inte. Någon som har några tips?

han är kort, har bara 135 i täcken. Vill inte ha för djupt säte.

9F32DA90-63BD-4D44-AA85-94EAE34EBD38.jpeg
 
En av de jag funderar på. Testade i våras och då var den för svängd, men nu har ju manken kommit upp och ryggen är helt annorlunda

Tidigare beskrevs just Alton av Amerigo själva som att den inte borde ligga på unghäst/omusklad rygg. Men de har tagit bort den beskrivningen och gissar att modellen utvecklats precis som andra modeller och märken över åren . Jag hade också provat i ditt fall .
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Viva
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 530
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 896
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp